Dålig uppdatering

Jag vet men har inte haft ork och tid. Helgen lite snabbt: I fredags var jag då hos Bellis och vi hade det trevligt, gick till statoil i regnet för att köpa mer fanta fast det var inte fanta vi gick ut från affären med haha. Somnade ganska tidigt, var väl lika bra det. På lördagen gick vi upp hyfsat, tog 12 bussen mot södertälje sen åkte jag till skogås och tittade på Christoffers match. Har man lovat så har man! Åkte snabbis och fikade sen fick jag skjuts tillbaka till Vega till min pojke :) Jag hjälpte honom med någon so/svenska grej sen tittade vi på Barca - Manchester United och så. Rätt lag vann iaf ;) och det cooola var att Stoffe tippat rätt med resultatet och det! Åkte hem vid kvart i tolv för Christoffer skulle upp tidigt på söndagen för nu har han åkt till DANMARK :(
Jättesorgligt, så vi kan inte prata på en hel vecka (alla som är tillsammans med nån förstår). Men det är ju bra att sakna varann också! Han är iaf där och spelar fotboll till på söndag så får väl se när vi träffas igen :) Igår var jag med Tilde och Wendela i handen för dom skulle glo på teliakillen...... dock är stoffe sötare hihi. Fick med mig två klänningar hem från H&M, ska försöka hitta dom på internet så ni får se ;)
-
Dagen i säg har varit ganska tråkig förutom att jag och Nattis åkte till Alléplan och köpte glass! Vi har även planer för onsdag då vi ska va, tona mitt hår till exempel ;) vi får väl se hur det blir! Ska sova lite nu, sen packa mina grejer och sen drar jag på träning. Ska försöka spela fast jag fortfarande är lite förkyld.
Min underbara Nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0