Happiii

Fick MVG på so/bild uppgiften♥♥♥ aaaah så glad! Däremot typ G i spanska, oh hej va bra. NÄÄ FÖRRESTEN. Aja, that's life och spanska är fan inte kul, men jag överlever.
Träffade min underbara, fantastiska bror inne i stan idag. Han är best. Dreeev men vi träffades och hängde lite på Söder, fikade, gick från Östermalm till Gamla stan (hej vad jobbigt) och drack massvis. Hann få i mig en caffe latte, en smoothie, en ramlösa och en cocacola haha :) Aja, det var galet varmt och han gav mig en MacBook Pro!!!!!!!!!!!! Fan va nice, nu kan jag använda den istället för min gamla stenåldersdator och pappas alla virus datorer hihi. Love ya brotha♥ (inte bara därför jag gillar dig men men, bara för sammanhanget liksom)
älskar dig min knäppa vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0