/tisdag

Tjaaaa! Just nu dunkas det musik och städas rum plus att pappa och jag sitter och pillar på en sån här squeezebox som vi lyckades få med oss när vi skulle till Elgiganten för att kolla på Macbook haha. Najsnajs, nu måste vi bara få den att funka också ;) Har varit så sjukt trött hela dagen och blev alldeles självmordsbenägen när väckarklockan ringde hehe. Var i skolan och pluggade mest matte, sen mellan två och tre hade vi teknikredovisning, kirrade ett VG+ på den, chiiiiilll. Sov nästan tre timmar när jag kom hem asskönt, sen vart det så sjukt tråkigt att bara ligga still så jag och pappa åkte som sagt till elgiganten. Får väl se om jag kan få en mac när jag fyller år! :) Ska fortsätta med det jag gjorde nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0