Världens bästa här

TtJjjAAaaa blöggen, bella som gästbloggar. Tyckte synd om annas och wendelas läsare (ca 3 st) som måste stå ut med deras inlägg så jag tänkte att det var nice med lite variation.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men men, anna och jag ska iallafall förhoppningsvis, om anna inte är en sådan chicken, kanske bada i poolen (dock är det typ 10 grader och kommer förmodligen regna under tiden vi badar) men det blir zzzzuperbra tycker jag!!!!!!!!!!1111111
JAG UNDRAR även nu varför anna bytt lösen på hennes mobil. Stör mig grovt på detta, hon kanske förutspådde att jag skulle stalka igenom hela när hon var på toa, hennes förra var 2998 ifall om ni vill gå in på den om hon råkat byta tillbaka.
Sen kanske ni är intresserade utav att veta vad jag gjort idag.. MM visste det. Jag gick upp, hoppade frukost för jag vaknade ca 20 minuter innan skolan började. Seeeen så hade jag no redovisning. redovisade vårat arbete om växthuseffekten och ozonskiktet inför klassen, fattade själv inget av det vi hade skrivit men min lärare tyckte det var bra så antagligen hade vi gjort ett bra jobb. Seeeeen efter det så hade jag so, kollar på film fast jag spelar fruit ninja genom hela då vi kollar på en dålig film. Seeeen så hade jag franska, min lärare blev lite glad när hon såg att jag hade jobbat med svenska arbetet jag inte var klar med halva lektionen, he-he. stelt. Seeeen hade jag lunch. hoppade lunchen och stack hem och gjorde svenska. Seeeeen hade jag matte, jobbade inget för fick ingen hjälp. Gulligt av min lärare. Seeeen hade jag svenska och då gick jag hem för jag hade mitt arbete på datorn. Ganska soft dag med andra ord!!!!!!!!!!11111111
Jag känner att detta börjar bli lite för kortfattat så ska fortsätta skriva för eran skull <3<3<3<3<3<3<33< Anyhooooo (jag är medveten om att det inte stavas så.) så vill jag ba säga att jag äR BÄÄÄST
aja,puss.
lite sköna bilder.

Kommentarer
Postat av: wendela :D:D:D

Bild ett, fyra och sista hahahahahha dööör

2011-05-28 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0